HORTOBÁGYI NEMZETI PARK IGAZGATÓSÁG ügyintézési térbe való integrálása

ESZA

 

A kedvezményezett neve:
Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság

A projekt címe:
„HORTOBÁGYI NEMZETI PARK IGAZGATÓSÁG ügyintézési térbe való integrálása”


A szerződött támogatás összege: 22 988 100 Ft


A támogatás mértéke (%-ban): 100 %

A projekt tartalmának bemutatása:

Jelen pályázat fókuszában a hatékony működés kialakítása, az e-ügyintézési törvénynek való megfelelés, a folyamatosan változó jogszabályi környezetre való rugalmas és gyors reagálás és a társadalmi elvárásoknak való megfelelés áll. A közigazgatással szembeni általános elvárás az ügyfelekkel és más közigazgatási szervekkel fennálló ügyintézési kapcsolatok folyamatos fejlesztése, a működési hatékonyság javítása és ehhez a rendelkezésre álló fejlett megoldások használata a kiszámítható, átlátható és biztonságot adó, jól szervezett, korszerű és ügyfélbarát elektronikus ügyintézési szolgáltatások elérhetővé tételével.

Jelen pályázat átfogó célja az adminisztratív teher csökkentése a központi közigazgatásban, valamint az erőforrás-hatékonyság javítása az ügyfelek ügyintézési terheinek egyidejű csökkentésével.

A pályázatra benyújtott projektben az adminisztratív terhek csökkentése három szinten valósul meg:

  • a HNPI szervezetén belül,
  • a természetes és jogi személy ügyfelek oldalán az ügyintézésére fordított időben, valamint
  • a HNPI és más közigazgatási szervek közötti kapcsolattartásra, illetve ügyintézésre fordított időben.

A pályázat mind a Közigazgatás - és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Programhoz, mind a pályázati felhívásban megfogalmazott célokhoz illeszkedik, mivel a HNPI belső folyamatainak, rendszereinek, valamint az ezt követő folyamat-, rendszer- és szervezetfejlesztés eredményeként:

  • (ahol szükséges, célszerű és gazdaságos) bevezetésre kerülnek a hiányzó SZEÜSZ-ök/KEÜSZ-ök;
  • egyes ügytípusok esetében teljes körűvé tehető a belső elektronikus ügyintézés, mely által az adminisztratív terhek csökkenthetők;
  • lényegesen növelhető a külső elektronikus adatkapcsolat és ügyintézés aránya (az együttműködő szervek felkészültségétől függően);
  • közigazgatási humánerőforrás-fejlesztés is megvalósul.

A projekt várható eredményei:

  • Az Igazgatóság interfészfejlesztésekkel, valamint folyamat újjászervezésekkel és szabályozásokkal megoldja a Hivatali Kapu és az iratkezelő rendszer között az automatikus szignálást és iktatást.
  • A releváns ügyféladatok naprakész, automatikus elérése érdekében a HNPI vállalja a Rendelkezési Nyilvántartás (RNY), az Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY), KEÜSZ-ökhöz való csatlakozást.
  • Az Igazgatóság – a megfelelő csatlakozási kérelmek benyújtását és a szakrendszeri integrációkkal párhuzamosan – a teljes ügyintézési, ezen belül az irat- és dokumentumkezelési folyamat felmérését és átalakítását elvégzi.

A projekt befejezésének dátuma: 2020. március 31.

A projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18-2019-00014

 

Széchenyi 2020

 

Nyomtatás
Érdekes tartalmak
Szállás - étkezés

Hortobágy és környéke.

Tudj meg többet
Csomagajánlatok

Utazási irodák számára...

Tudj meg többet
Tájékozódj!

Térképek, hasznos tudnivalók...

Tudj meg többet
Járműbérlés

Kerékpár, szekér, motorcsónak...

Tudj meg többet