HORTOBÁGYI NEMZETI PARK IGAZGATÓSÁG ügyintézési térbe való integrálása

ESZA

 

A kedvezményezett neve:
Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóság

A projekt címe:
„HORTOBÁGYI NEMZETI PARK IGAZGATÓSÁG ügyintézési térbe való integrálása”


A szerződött támogatás összege: 22 988 100 Ft


A támogatás mértéke (%-ban): 100 %

A projekt tartalmának bemutatása:

Jelen pályázat fókuszában a hatékony működés kialakítása, az e-ügyintézési törvénynek való megfelelés, a folyamatosan változó jogszabályi környezetre való rugalmas és gyors reagálás és a társadalmi elvárásoknak való megfelelés áll. A közigazgatással szembeni általános elvárás az ügyfelekkel és más közigazgatási szervekkel fennálló ügyintézési kapcsolatok folyamatos fejlesztése, a működési hatékonyság javítása és ehhez a rendelkezésre álló fejlett megoldások használata a kiszámítható, átlátható és biztonságot adó, jól szervezett, korszerű és ügyfélbarát elektronikus ügyintézési szolgáltatások elérhetővé tételével.

Jelen pályázat átfogó célja az adminisztratív teher csökkentése a központi közigazgatásban, valamint az erőforrás-hatékonyság javítása az ügyfelek ügyintézési terheinek egyidejű csökkentésével.

A pályázatra benyújtott projektben az adminisztratív terhek csökkentése három szinten valósul meg:

  • a HNPI szervezetén belül,
  • a természetes és jogi személy ügyfelek oldalán az ügyintézésére fordított időben, valamint
  • a HNPI és más közigazgatási szervek közötti kapcsolattartásra, illetve ügyintézésre fordított időben.

A pályázat mind a Közigazgatás - és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Programhoz, mind a pályázati felhívásban megfogalmazott célokhoz illeszkedik, mivel a HNPI belső folyamatainak, rendszereinek, valamint az ezt követő folyamat-, rendszer- és szervezetfejlesztés eredményeként:

  • (ahol szükséges, célszerű és gazdaságos) bevezetésre kerülnek a hiányzó SZEÜSZ-ök/KEÜSZ-ök;
  • egyes ügytípusok esetében teljes körűvé tehető a belső elektronikus ügyintézés, mely által az adminisztratív terhek csökkenthetők;
  • lényegesen növelhető a külső elektronikus adatkapcsolat és ügyintézés aránya (az együttműködő szervek felkészültségétől függően);
  • közigazgatási humánerőforrás-fejlesztés is megvalósul.

A projekt várható eredményei:

  • Az Igazgatóság interfészfejlesztésekkel, valamint folyamat újjászervezésekkel és szabályozásokkal megoldja a Hivatali Kapu és az iratkezelő rendszer között az automatikus szignálást és iktatást.
  • A releváns ügyféladatok naprakész, automatikus elérése érdekében a HNPI vállalja a Rendelkezési Nyilvántartás (RNY), az Összerendelési Nyilvántartás (ÖNY), KEÜSZ-ökhöz való csatlakozást.
  • Az Igazgatóság – a megfelelő csatlakozási kérelmek benyújtását és a szakrendszeri integrációkkal párhuzamosan – a teljes ügyintézési, ezen belül az irat- és dokumentumkezelési folyamat felmérését és átalakítását elvégzi.

A projekt befejezésének dátuma: 2020. március 31.

A projekt azonosító száma: KÖFOP-1.2.2-VEKOP-18-2019-00014

 

Széchenyi 2020

 

Nyomtatás
Érdekes tartalmak
Szállás - étkezés

Hortobágy és környéke.

Tudj meg többet
Csomagajánlatok

Utazási irodák számára...

Tudj meg többet
Tájékozódj!

Térképek, hasznos tudnivalók...

Tudj meg többet
Járműbérlés

Kerékpár, szekér, motorcsónak...

Tudj meg többet
Készült az Európai Unió és az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával. Magyarország Kormánya. Befektetés a Jövőbe. Széchenyi 2020 Készült az Európai Unió és az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásával. Magyarország Kormánya. Befektetés a Jövőbe. Széchenyi 2020
Bezár